søndag 16. mai 2010

17.Mai i morgen.

Da er det på tide med noen ord i bloggen igjen.
Dagene flyr avgårde, skulle ikke tro tiden gikk så fort når en bare går og ikke gjør noe, men faktisk så gjør den det.
Hver natt så er jeg oppe og får bevega meg litt, morfinen og de andre medisinene hjelper ikke stor lenger enn en 4 timer, da er det å snu å vende på seg i senga.

Jammen glad jeg invisterte i gode senger for 2 år siden. Var å kikka på disse sengene flere ganger, prøvde å ligge i de i forretningen, og de var bare så gode.
Motorstyring til alt med massasje. Og jeg må berømme Jensen for at de har gode senger.
Første gang jeg var i butikken og så på de, skulle de ha 66.500 kr for disse 2 sengene, men det syntes jeg var for mye, så jeg med mine kunnskaper når det gjelder pruting, så fikk jeg de ned til 55.000.- første gang.
Så jeg sa, jeg får vente litt å se, men jeg hadde veldig lyst til å handle da, men det gikk en f... i meg og tok tida til hjelp og venta ytterligere 1 mnd. før jeg besøkte butikken igjen, og den sto der enda, og jeg sa at slå ytterligere ned så handler jeg idag.

Han jeg snakka med, sa at han skulle ta det opp med sjefen, så skulle han ringe meg igjen.
Gikk ikke mer enn 1 dag så ringte de fra butikken og sa jeg skulle få den for 39.500 kr. og da slo jeg til med en gang, og jeg sa de fikk kjøre den gratis hjem til meg å sette den på plass.
Alt gikk som smurt med denne handelen :-))

Så senga har vært go å ha i denne tiden etter disse operasjonene.

Deilig å ligge i den å se på film også, for plutselig hadde vi 2 tv på 42 tommer, og da satte vi den ene i stua og den andre i soverommet.
Kjekt med stort soverom. Da jeg bygde huset, bestemte jeg når jeg tegna huset at stort soverom og stort bad skulle jeg ha, som sagt så gjort, soverom på 24 m2 og bad på 14 m2.
Dette har jeg ikke angra på.
Men over til dagene nå, blir nok ingen feiring på meg i morgen, selv om jeg har lyst til å ta på bunaden å vandre i gatene sammen med alle andre.
Jeg holder ikke ut mer enn en halv time, så er jeg knekt i ryggen. Så det sier seg selv.

Må vel snart begynne å se an om å søke på både det ene og andre.
Det kommer det mer om siden.




Hver kveld krysser jeg fingrene for å ønske at jeg skal få sove sammenhengende en natt, men det går aldri.
Og tidlig om morgenen våkner jeg og må bare stå opp.

Sitter å leser litt iblant, om dette med skader under operasjoner og pasientskadeerstatning. Så jeg får se om jeg skal snakke med advokaten min i Oslo.
Kanskje sette meg på toget å reise inn der en dag, slik at jeg fåre snakka med han under 4 øyne.
Synes det er bedre enn å sitte å skrive mailer, ihvertfall i førstninga.

Jeg får avslutte for denne gang, sikkert mye jeg kunne skrevet om, men mye blir likt når en går slik.
Ønsker dere som evt. leser bloggen min en fin 17.mai og kos dere som best dere kan.

Vet jeg har fått enda en person som leser bloggen min og jeg synes det er så koselig:-)) Legg gjerne igjen en hilsen, behøver ikke være mange ordene :-))

Det blir jo mere gøy å skrive når en vet andre synes en skriver rett frem og litt interessant.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar